Vrácení a reklamace
Obecná ustanovení
Prodávající je MSc. David Blahák, U Smaltovny 19, 170 00 Praha 7 - Holešovice, IČO: 19626690.
Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží prostřednictvím stránky www.petitemaivie.cz
Odstoupení od kupní smlouvy je právo spotřebitele vrátit zakoupené zboží a zrušit smlouvu uzavřenou s prodejcem.
Reklamace znamená uplatnění práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží.
Vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží: Odstoupení od nákupní smlouvy
Stává se, že zboží, které jste objednali, nemusí plně odpovídat vašim očekáváním a chcete jej vrátit.
Máte možnost vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez nutnosti uvádět důvody. Stačí vyplnit formulář "Odstoupení od kupní smlouvy" a poslat ho spolu s vráceným zbožím na adresu uvedenou ve formuláři.
Po obdržení vašeho zboží na skladě potřebujeme 14 pracovní dny k jeho kontrole.
Při odstoupení od kupní smlouvy zákazníkovi bude vrácena pouze částka za produkt, a to bez nákladů na poštovné.
Peníze vám budou vráceny převodem na vámi zvolený účet.
Náklady na zpětnou přepravu zboží hradí kupující. Zásilky na dobírku nebudou přijímány.
Vrácení zboží: Odstoupení od nákupní smlouvy - Postup
1. Připravte zboží k přepravě: ujistěte se, že se výrobek při přepravě nepoškodí. Za stav zboží v zásilce odpovídá kupující. Můžete použít poštovní zásilku nebo karton, ve kterém jste obdrželi objednávku (po odstranění nebo zakrytí samolepky s vaší adresou).
2. Vytiskněte a vyplňte formulář "Odstoupení od kupní smlouvy" a přiložte jej k zásilce.
3. Balíček zašlete na následující údaje. Náklady na zpětné poštovné hradí kupující, dobírka nebude akceptována.
Petite Maivie
MSc. David Blahák
Paříkova 910/9 Praha 9 - Vysočany
+420 605 005 198
4. Vrácení zboží vyřídíme do 14 pracovních dnů. Po překontrolování zboží vystavíme dobropis, který Vám zašleme mailem, a nejdéle následující pracovní den odešíláme peníze.
Vrácení zboží: Reklamace
Záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet dnem, kdy kupující obdrží zboží. Pokud se v této lhůtě projeví vady zboží, má kupující právo uplatnit reklamaci.
Zboží, které jste obdrželi, můžete reklamovat, pokud je poškozené nebo nefunguje, přestože jste ho používali a starali se o něj podle pokynů; zboží bylo dodáno nekompletní; obdrželi jste jiné zboží, než jste si objednali.
Kupující má právo na:
a. bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, jde-li o vadu odstranitelnou, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy;
b. výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží;
c. výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží;
d. přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci.
Záruka se nevztahuje na případy, kdy zákazník neoznámí vadu v záruční době; v případě neodborných oprav, úprav nebo zásahů do věci; v případě používání, obsluhy a zacházení se zbožím, které není v souladu s pokyny výrobce; v případě poškození zboží vlivem povětrnostních podmínek.
Náklady na dopravu reklamovaného zboží nese kupující. Zásilky na dobírku nebudou přijímány.
V situaci, kdy je reklamace uznána, je možné požádat o kompenzaci nákladů, které vznikly dopravou reklamovaného zboží. Prodávající bude náklady na doručení zboží vráceny spotřebiteli v rozsahu odpovídajícím nejlevnější dostupné možnosti doručení. Pokud jde o reklamované, opravené nebo vyměněné zboží, to bude naše náklady na jeho zaslání zpět.
Vrácení zboží: Reklamace - Postup
1.Pořiďte fotografie/videa reklamovaného zboží, na kterých je jasně vidět závada, a zašlete nám je na adresu reklamace@petitemaivie.cz, přičemž do předmětu zadejte "Reklamace - číslo objednávky".
2. Připravte zboží k přepravě: ujistěte se, že se výrobek při přepravě nepoškodí. Za stav zboží v zásilce odpovídá kupující. Můžete použít poštovní zásilku nebo karton, ve kterém jste obdrželi objednávku (po odstranění nebo zakrytí samolepky s vaší adresou).
3. Vytiskněte a vyplňte formulář "Reklamace zboží" a přiložte jej k zásilce.
4. Balíček zašlete na následující údaje. Náklady na zpětné poštovné hradí kupující, dobírka nebude akceptována.
Petite Maivie
MSc. David Blahák
Paříkova 910/9 Praha 9 - Vysočany
+420 605 005 198
5. Rozhodnutí o uznání reklamace vydá prodávající do 14 pracovních dnů ode dne převzetí reklamovaného zboží. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od uznání reklamace.
6. V případě úspěšné reklamace může kupující požádat o vrácení nákladů na dopravu reklamovaného zboží. Výše vrácených nákladů se bude rovnat nejlevnější variantě dopravy.
Pokud máte jakékoli nejasnosti nebo dotazy, neváhejte se na nás obrátit e-mailem na adrese kontakt@petitemaivie.cz nebo reklamace@petitemaivie.cz.